New York City (31.08 – 03.09.2009)

VabadusesammasNew Yorkis tegime kindla plaani, et peale Bronxi loomaaia külastust käime esimesel päeval vaatamas vabadusesammast ja teisel päeval külastame Central Parki.

Vabadusesamba juurde mineku otsustasime varakult ära jätta, kuna seal on tõenäoliselt vaja läbida mitu-mitu turvakontrolli ja lõpuks vaja veel mitu tundi järjekorras seista. Tädi Reet oli meile soovitanud sõita praamiga Staten Islandile ja tagasi – nii saab vabadussammast väga hästi pildistada. Ja nii me ka teha otsustasime. Seega läksime hotellist välja ning otsisime üles metroo peatuse ning sõitsime päris sinna Manhattani tippu välja. Sealt edasi läks kohe-varsti see praam (millega sõit ei maksa muideks mitte midagi). Väga paljud inimesed kasutavad seda praami samal eesmärgil, mis meiegi; seega oli pildistajaid/uudistajaid palju. Kui olime saarele jõudnud, kõmpisime kohe väikese ringiga uuesti sama praami peale ja sõitsime tagasi – jälle sai palju pilte tehtud sellest tõrvikuga tädist.

Kui olime Manhattanile tagasi jõudnud, oli meil kindel plaan jalutada hotelli. See jalutuskäik oli kokku ~7-9 kilomeetrit – ehk siis ei miskit hullu.

Kõmpisime nii, et algselt liikusime WTC platsile – siin käib hetkel aktiivne ehitustegevus ja varsti tekib siia uus torn.

Sealt edasi oli meie sihiks 5th Avenue. Vahepeal sai kõiksugu ilusaid asju vaadatud ja ühes pargis käis Mehis laste mänguväljakul mängimas ka. 5th Avenue peal jäid meile ette tüüpilised turistide vaatamisväärsused – Empire State Building (seal üleval me ei käinud), Macy’s, suur katedraal, raamatukogu jms. 5h Avenue pealt hotelli poole liikudes jäi meile ette ka Rockefelleri keskus, kus otsustasime ka üles katusele minna ning sealt avanes ilus vaade kogu New Yorkile.

Teisel päeval jalutasime Central Parki (see oli hotellile päris ligidal) ja imetlesime seda loodusplatsi keset suurlinna. Mehis sai järjekordselt mänguväljakul mängida – ta suutis end üle kere märjaks teha seal ja see tegi talle ainult rõõmu. Central Parkist hotelli jõudsime lõunauinaku ajaks ja meespere jäi tuppa puhkama (Anderon chattis) ning naised suundusid šoppama.

Kui naised tagasi saabusid, olid mehed ka juba valmis linna peale minema ning me võtsime omale sihiks üks steak õhtusöök teha. Seega otsisime kaardilt paar lähimat steak house ja kõndisime neid uudistama – esimene tundus meie jaoks liiga peen, teist ei olnud enam ja kolmandasse astusime sisse. Õhtusöök oli päris hea ja sealt lahkudes oli ka õues pimedam, seega vaatasime veel linna tulesid, käisime poekestes ja saabuski viimane öö New Yorkis.

Lahkumise päeval käisime veel riidehilpe ostmas ning peale seda oligi kojusõit ees.